Hot hot hot =O

Nu dessa 3 dagarna har vi haft riktigt varmt och hett väder med temperaturer  mellan 26 - 32 plus grader=O Puh som svetten runnit ute i solen när vi varit ute även om man inte rörde sig så mycket så rann svetten som bara den =P Hus samt trädgård med pool det är min högsta önskan ;) Hus har jag alltid velat bo i och det ska jag göra igen One way or another ;) Det är ingen omöjlig dröm ;)
 
 
 
I förrgår va jag med töserna hos deras Farmor i några timmar ;)
 
 
 
 
 
 
 
Och igår va jag med Mimmi med alla barnen och lekte i hettan =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Igår va jag och Melinda iväg och fick Zazzi rakad hos Magnus på Anjinsans djurbutik här I Helsingborg och det tyckte hon va så skönt att ännu en gång få av all sin tjocka och fluffiga päls ;) Melinda tyckte det va kul att få vara med mig dit ;) Hon ser ut som ett Lejon Mamma skrek Melinda glatt när hon va färdig ;)
 
 
 
 
 
 
Har varit väldigt hett även idag så efter Dagis körde vi till Sofiero kiosken och åt mjukglass ;) Celinas klänning åt dock mer glass än hon själv gjorde =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter detta så var det dags för besiktning på Celina för en 18 månaders kontroll samt spruta som gick kanon ;) 12 kg väger Celina nu och är 82 cm lång ;) Melinda vägde faktiskt bara 11,4 på sin 18 månaders och va 83 cm så Celina är minsann tyngre än va Melinda va =O
 
 
 
Medans jag och Celina va på BVC va Per ute med Melinda hemmavid och dem hade rört sig mot området här bredvid så jag och Celina gick dit ;)
 
 
 
 
 
 
 
Törstiga och hungriga va vi alla så det blev pizza på pizzerian där och syrran kom dit och åt med oss ;) Begav oss sen hemåt för att duscha kladdiga smutsiga töser och för att varva ner inför nattningen senare ;) Syrran kom till oss igen och softade med oss i vår bastuvarma lgh och vi alla va helt ur gängorna =P
 
 
 
Temperaturen visar 19 grader nu kl 22.30 på kvällen så det ska bli spännande att se när man kan somna i vår bastu här som inte är vädrings vänlig när man öppnar överallt för det blir inget tvärdrag alls =/ Nej man skulle haft en ac så man kan må bra inomhus för här blir inte alls skönt sommartid =O
 
 
 
Sauna sauna                                c",)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0