Egentid med Mamma <3

Va hos mina föräldrar igår för att ha ensamtid med min Mamma medans töserna va på Dagis ;) Har inte varit ensam med henne utan barn sen jag blev mamma och vi hade så kul igår och pratade massor om allt mellan himmel och jord och min yngsta lillebror Jesper slutade skolan tidigt så han va med oss länge och snackade ;) Behöver vara bara Malin med ibland men har alltid töserna med mig men hade en fantastisk 5 h dag med mina mamma och med Jesper igår ;)
 
 
 
På dessa bilderna sitter jag på vår balkong hemma igårkväll och va helnöjd efter en underbar dag och bara kopplade av en stund ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Färgade mina ögonbryn och noppade dem hos mina föräldrar med igår i lugn och ro medans vi snackade så nu va det gjort ;) Nu ska jag bara hitta en hyvelmaskin som kan hjälpa mina onda fötter med all förhårdnad mm =/ Blir inte bra med mina vanliga fotfilar då  det krävs riktiga medel för att få bukt på mina fötter =/
 
 
 
Handlade lite i matväg sen igårkväll och en av potatisarna va formad som ett hjärta <3
 
 
 
 
 
 
 
Haft full rulle med allt och ingenting dem senaste dagarna men from nu idag är det bara lugnt och inget planerat och inga måsten så jag får se vad som sker i eftermddag för min och tösernas del ;)
 
 
 
Hejsan helgen och välkommen                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0