Celinas tur med vattkoppor sen igår ;)

Och NU har Celina fått vattkoppor ;) Skönt hon med fick det så nu slipper dem få det när dem är äldre ;) Celina verkar ha mer prickar än vad Melinda hade samt att Celina även har lite i hårbottnen.
 
 
 
Min prickiga korv Cellis ;)
 
 
 
 
 
 
 
Systrarna mys <3
 
 
 
 
 
 
 
Melinda har sin dumma förkylnings astma nu med så båda töserna är helt ur gängorna som oftast och vädret idag har inte varit någon höjdare så det blev innemys och lite disco hade vi med minsann ;) Kladdmuffins bakade jag och töserna med idag till fika så vi har haft en lugn myspys dag ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skulle verkligen vilja lära mig någon slags photoshop för jag älskar att ta foto och att redigera och göra unika bilder det är kul ;) Har redigerat ytterst lite på dessa 2 bilderna i min mobil då där inte är massor med redigerings verktyg men kul är det ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu vankas det film och avkoppling i soffan                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0