Åka buss och trotsa vädret lite =P

Har regnat mer eller mindre hela dagen och Melinda vill så gärna åka buss så det fick det bli efter att dem sussat middag ;) Åkte 2 bussar här i stan och hamnade vid min vän Mimi och hennes dotter Emilia ;) Regnade inte alls när vi väl kom åt deras håll och jag handlade lite innan med men efter max 5 minuter när jag släppt töserna ur vagnen då kom ett riktigt enormt ösregn och töserna blev riktigt genomvåta här och var ( trots att dem va klädda i regn outfit ) MEN Melinda va blöt upp till knäna då hon studsade runt i alla miljoner vattenpölar och Celina lyckades sätta sig på rumpan i en större pöl så vi blev inte så länge ute hos dem innan vi blev hämtade av Per när han hade slutat jobba ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till lunch idag gjorde jag köttfärslimpa med  potatis och gräddsås som töserna åt  massor av innan dem vilade middag och det va riktigt gott tyckte jag och töserna ;)
 
 
 
 
 
 
 
Melinda e ofta igång och ska lyfta upp sittdynorna i vår soffa och städa bort smuts säger hon och här har vi en st helnöjd Celina bredvid som kunde sätta sig lätt i denna lägre soffan och hon njöt och pratade massor om detta på sitt eget språk och vankade fram och tillbaka från sin nya sittplats och fram till mig där jag sitter när jag tog denna bilden ;)
 
 
 
 
 
 
 
Får nog hoppa in i loppelådan nu minsann                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0