Were back!

I eftermiddags drog jag med töserna ut en sväng i ca 2 h för att vara ute och rasta dem med Mimmi och deras 4 barn i det härliga vädret ;) Influensan är bortblåst hos oss så nu är vi tillbaka ;) 14 plus grader minsann och sol och det blåste i princip ingenting här märkligt nog ;) Blev en liten runda i Jordbodalen och lek på 2 lekplatser ;)
 
 
 
Gungeligung ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack min underbara fina vän Mimmi med familj för denna eftermiddagen ;) Vill även passa på att tacka er för att ni finns i mitt och tösernas liv <3 Världens mest underbara familj är ni på alla sätt och vis och jag är så glad för att vi är så bra vänner och att vi bor så nära <3
 
 
 
Let the sunshine come inside and outside                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0