Ukki & Mummo mys ;)

Efter Dagis igår körde jag med töserna till Ukki & Mummo och Mamma och Kajsa skulle med dit ;) Vi hade det riktigt trevligt och vi va ute i ca 2 h när vi kom dit sen blev det bada bastu ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tok Kajsa skulle ju doppa sig i poolen när vi bastade och Melinda sa att hon med ville göra det så hon blev doppad av Kajsa upp till bröstet och det va kallt sa hon och skrattade sen sprang vi in igen i bastun och Celina tittade bara på ;)
 
 
 
Jonelin fotoograf trffade jag med Celina i tisdags då hon tog lite bilder på Celina i och runt Dunkers här i Helsingborg ;) Fick en snabbtitt på bilderna och jösses va söta bilder <3 Ska bli kul att få se dem alla sen och som tack för hjälpen får vi välja 2 st bilder ;) Hon sökte barnmodeller så jag ansökte om Celina och hon ville gärna ta bilder på henne ;) Har ju varit hos fotograf med Melinda när hon va 7 månader så nu var det Celinas tur ;)
 
 
 
Här sitter en nyvaken Celina i bilen efter att ha somnat i vagnen först efter fotograferingen sen fick hon sova i bilen då hon var helt slut medans jag körde ärenden med en vän ;)
 
 
 
 
 
 
 
Dessa 2 uppsättningarna av kläder hade hon på sig på bilderna ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tur vi va ute igår för vädret idag är inte lockande med blåst och molnigt så idag blir det bara innemys förutom att vi ska handla när Per slutat jobba kl 15 så kör vi alla och handlar så kommer vi ut något idag ;)
 
 
 
Töserna sussar middag och va helt ur gängorna efter en massa roligt igår så jag ska sitta i soffan tills dem vaknat och bara njuta och lyssna på musik ;)
 
 
 
Untz untz untz                      c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0