Hos Farmor Sirpa ;)

Efter att töserna sovit tidig lunch ( mellan 9.45 till 11.30 ) blev det middag här hemma innan vi begav oss till tösernas Farmor ;) Dem va så trötta så pass tidigt ( dem gick dessutom upp kl 6.10 vilket INTE tillhör vanligheterna ) så det blev omvänd ordning med vilan och middagen ;)
 
 
 
Lyckades fånga töserna på några bilder där idag när dem Huliganade runt och röjde som bara den hos henne så jag hade fullt upp med att springa efter dem idag på dem 4 timmarna vi va där =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick finbesök ute på balkongen när jag va därute såklart ;) Hihi ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda pallade inte hämta en pall till Celina så därav Celinas hängande på räcket *hihi*
 
 
 
Nu ska jag slänga igång en favorit film jag inte sett på länge ;) " Stir of echoes " med Kevin Bacon ;) Per va hungrig så han fixar lite mat så snart har jag goda pommes med sås och lite kött här sen kan jag köra igång filmen och bara vara ;)
 
 
 
Adios amigos                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0