Puh! Full rulle och ingen ledig tid =O

Senaste tiden har jag haft full rulle och jag har inte haft ork eller tid att blogga då det varit mycket med att fixa och trixa för Eriks skull med massor av ting och samtidigt ta hand om töserna och hemmet och mer därtill men här kommer lite vad jag gjort med töserna iaf senaste tiden ;)
 
 
 
Måndagen den 24 Juni va jag ute med töserna med Familjen Johnsson och hade en mysig eftermiddag ;) Blev dock bara bilder på Benjamin och Celina ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hade 2 st trötta töser på kvällen sen minsann och himlen va så fin på kvällen så det blev några bilder på utsikten med från vår lgh ;)
 
 
 
 
 
 
Dessa bilderna på utsikten är tagna på max 1 minut och jisses vilken skillnad det är i färger på dem trots att jag stod på samma plats =O
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen på tisdagen den 25 körde jag och töserna hem till deras Farmor då Pers bror Harri va och hälsade på somm bor i Finland ;) Men innan vi körde dit hade vi full rulle med Erik med Vårdplanering på sjukhuset och jag fick en del saker att fixa och lösa till Erik så jag har haft full rulle och än är jag inte klar med alla hans ärenden men tids nog så och korttidsboende blir det för honom  innan han kommer hem till Sirpa dit han flyttar i registret nu då han sagt upp sin lgh ;)
 
 
 
Här har vi töserna i full karriär med Eriks rullator hos Sirpa ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lyckades fånga Melinda på några bra bilder hos deras Farmor minsann och DET sker inte var dag =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och självklart några bilder på töserna och deras Farmor och Farbror Harri ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen torsdagen den 26 va det sommaravslutning på Melindas förskola så jag och töserna drog till Jordbodalen där det skulle bli grillning med alla 3 åringar i Melindas grupp som ska flytta upp en klass på Förskolan och Celina ska ta Melindas plats på hennes avdelning då ;)
 
 
 
Vädret såg långt ifrån lockande ut 30 min innan vi skulle ses men detta skitvädret gick runt oss så vi hade kanon väder och i nästan 3 h va vi där ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det ska bli kul att få ha Celina där nu med då vi älskar denna Förskolan <3
 
 
 
Dagen efter på morgonen va töserna riktigt keliga så jag passade på att ta en bild på mig och mina bebisar <3
 
 
 
 
 
 
 
Denna dagen dvs Fredagen blev det en snabb tripp till Eriks lgh då hemtjänsten skulle hämta hjälpmedel samt ge mig Eriks lgh nyckel som dem hade. På gården där Erik bor bygger dem ny lekplats minsann och det är minsann min nästkusin Daniel Brinkåker som sätter dit en ny sådan så det var kul att springa på honom där ;) Brinkåker Lekplats service ;)
 
 
 
 
 
 
 
Innan vi lämnade tog jag lite bilder på lite vackra Hortensia plantor ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skulle vara ute nere i Helsingborg sen efter töserna sovit middag men det blev att köra Per till akuten då han hade ihållande magont samt illamående och idag har han även varit på Vårdcentralen så vi får se vad dem kan hitta. Som sagt vi lämnade honom på akuten sen körde jag med töserna till våra vänner Magnus & Niklas och hade trevligt i 3 h ca innan Per va klar för hämtning ;)
 
 
 
Här satt jag iaf och njöt när töserna sussade middag vid Biblioteksparken ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har varit så slut i kropp och knopp efter alla dessa degarna med full fart med allt mellan himmel och jord och inga små pauser men det är kul när man har att göra förvisso samt att jag hjälper alltid mina nära och kära med allt jag kan ;) <3 Dock är min rygg dum riktigt mycket numera då mina RYN sandaler ( gungande/rullande sandaler ) är ur funktion och nya sådana kostar iaf 1000 kr minst beroende på vilket märke av dessa sandaler man köper och ett par såna behöver ja verkligen för min rygg är kaos utan medicinskt bra sandaler/skor och jag äger inga skor alls utan bara urgångna RYN sandaler =(
 
 
 
Arbete sökes så jag kan köpa dessa                           c",)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0