Picknick i det gröna ;)

Igår hade vi picknick i det gröna på Förskolans lekplats i den byggnaden där vi bor ;) Popcorn slängdes ut på gräset och dem plockade och åt och hade det mysigt ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igårkväll va det töserna som gjorde middag ;) Melinda meckar med mat i bakgrunden och Celina matar mig och äter lite själv med ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag dammsugade min bil i söndags och jag hann precis dammsuga den innan regnet bokstavligen öste ner och hagel kom där med =O PUH!
 
 
 
 
 
 
 
Tog denna vackra bild idag på min Hibiscus ;) ÄLSKAR verkligen dessa blommor ;)
 
 
 
 
 
 
 
Snart ska vi iväg och hämta från Dagis sen ska jag och töserna klippa oss sen ska vi åka båt och ha mys med vår vän Magnus ;)
 
 
 
Haj Kaj, Hallå Bojje                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0