Midsommar firande hos Gullbergs ;)

Dagen innan Midsommar landade jag och töserna hos deras kusiner Liam, Lova och Milo på kvällen efter att jag hade fått iväg Erik i ambulans till sjukhuset ;) Det sa bara pang när jag kände att en tung sten föll från mitt bröst och mitt hjärta då jag hade fått Erik till ett tryggt ställe och jag var så lättad då jag verkligen legat i för att hitta hjälp till honom med 2 skrikandes töser runt benen då jag ringt runt till många och varit hos Erik så mycket jag har kunnat för att hjälpa honom.
 
 
 
Planen på Midsommar var att vi skulle va kl 13.15 på Linas jobb på vårdhemmet hon jobbar på då där skulle va dans runt midsommarstången så jag och töserna smat Milo satt och väntade på Roger som var iväg med Lova då hon skulle klippa sig kl 12.15 och dem hade lattjo lajbans på deras nya altan med disco och fika ;) På frisör salongen va dem försenade med klippningarna så vi missade dansen pecis när vi kom till Linas jobb =/ Typiskt men det blev trevligt där ändå ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jordgubbstårta fick vi att äta där sen massa bus i fontänen DET va mycket populärt av Melinda och Celina men även kusinerna busade där lite men mina töser tyckte att detta var höjdpunkten där =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Liam skulle med oss hem i deras bil så vi blev 8 st i en 7 sitts dem få kilometrarna vi åkte och såhär såg det ut i bilen den lilla färden ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Väl tillbaka hos kusinerna försökte jag fä töserna att vila men ack nej, max 10 min per tös blev det så det blev gnälligt hos lalla barnen under kvällens lopp vilket resulterade i att Melinda och Celina tvärdäckade i deras soffa strax efter kl 20 på 1 st Per som däckade med dem =P Per kom till dem efter jobb så vid 19 tiden va han där och han fick inte ens äta sin  middag själv när han kom då vi åt middag vid 18 tiden för dem 4 små satt runt honom och skulle ha hans mat =P Man  kunde tro att dem inte hade fått någon mat *haha*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Töserna sov minsann hårt för kusinerna studsade runt dem och vi höll låda där och pratade och skrattade ;) Celina vaknade dockca 20 min innan vi körde hem från kusinerna men Melinda sov som en stock ;) Mamma och Pappa kom ner till oss en runda hos Gullbergs innan vi skulle köra hem ;) Dem firade Midsommar med min Farmor hos Ukki & Mummo ;)
 
 
 
Väl hemma va det bara att lägga töserna i sina sängar och dem sov så hårt så dem bara fortsatte att sova så det va skönt att dem inte vaknade och skulle hoppa och studsa kl 23.30 =) 
 
 
 
Tack för en härlig Midsommar Gullbergs                         c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0