Kusinmys i dagarna 3 med Gullbergs ;)

Som sagt så blev vi i Munka hos kusinerna Gullberg hela helgen och vi hade riktigt trevligt där ;) E så underbart och härligt att se dessa kusinerna leka, bråka och ha kul med varandra så det gör en så varm i hela hjärtat <3 Minnen från förr kommer fram då vi ofta va med våra kusiner Rickard och Helena och hade så kul ihopa ;)
 
 
 
Under denna vistelsen hos Gullbergs byggde Roger en veranda samt staket på deras framsida så på några bilder kan man se spekta
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sista dagen hos Gullbergs körde vi till Hembygdsparken med ungarna jag och Lina i deras "nya" bil ;) En fin Chevrolet med bra plats i sätena ( 7 sittsig ) men har man alla sätena uppe blir där precis plats till en liten ihoptryckt sulky =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som en festlig avslutning på dessa härliga dagarna blev det pizza för hela slanten innan Per skulle komma och hämta hem oss ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På hemvägen däckade Melinda i princip direkt medans lilla Celina höll sig vaken hela vägen hem märkligt nog ;) Tack Älskade Familjen Gullberg för denna helt underbara, soliga, kärleksfulla och trevliga weekenden <3 Denna helgen har varit som balsam för min och tösernas själ och detta sa vi göra om och om igen ;) Synd vi bor så dumt och har så trångt annars hade vi gärna haft dem här <3 Trivdes som fisken i vattnet hos dem i min hemby där jag är i princip uppväxt och jag hade inte tvekat för att bo där ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är så lyckligt lottad med min fina familj och släkt                       c",)
klet i etapper ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0