Klippning sen tura ;)

Idag har alla  4 i denna familjen klippt sig minsann ;) Luggen på Celina, Melinda klippte vi bara lite lite på luggen då den är lång så sparar vi ut luggen sen klipptes topparna med ;) Jag toppade mitt hår med iaf 5 cm och så SKÖÖÖÖNT är det ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här på båten tänker Melinda säkert : Rör INTE min drink =P Hehe ;)
 
 
 
 
 
 
 
Blev att tura med Aurora med Scandlines och vi åkte 2 hela turer med båten och där va full rulle på töserna som va här och var på båten =P Väldigt trevligt hade vi och Magnus va med oss så han och Per drack ett glas eller två.
 
 
 
Här har vi sen 2 st trötta töser efter en dag med full rulle med diverse ting ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag vila med min onda rygg i soffan till nån film                                c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0