Min ÄLSKADE Calibra är tillbaka i Familjen <3

Åååå vad jag är lycklig och känner mig älskad just nu ;) <3 2 av mina 5 små syskon hittade min  gamla älskade Calibra till salu på Blocket och dem tvekade inte en sekund ens på att ringa på annonsen och berättade hela historien om denna Calibran och säljaren va egentligen ute efter ett byte men han valde direkt att sälja den istället när dem berättade om denna bilen <3
 
 
 
Sålde den Januari 2009 pga ekonomiska skäl och jag grät länge för den betyder väldigt mycket för mig och jag älskade den och la ner all tid och omsorg på henne bla fick henne omstylad och omlackad. I 7 år hade jag denna Calibran varav 2 år som omstylad och lackad och nu ÄNTLIGEN så är hon tillbaka i Familjen igen och jag finner inga ord för hur lycklig jag är som har en sån här underbar familj <3 Detta är den finaste presenten jag någonsin fått av någon <3 Min bror Tobias filmade min reaktion när jag fick syn på min gamla älskade Calibra ;) <3
 
 
 
https://www.youtube.com/watch?v=iGGaXEhN6yc
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda fick äran att åka med i min Calibra en mini tur <3
 
 
 
 
 
 
 
Såhär fin såg min Caliba ut i min ägo på bilderna nertill ;) <3
 
 
 
På översta bilden står jag utanför en vän som bodde på Närlunda där jag bor nu i ett  likadant hus fast 2 hus ifrån så det är minsann kul att min Calibra är tillbaka i vår Familjs ägo och att jag har en bild tagen på min Calibra vid vårt område där vi bor nu ;) Bild nummer 2 är taget vid verkstaden där min Pappa har sin verkstad ( dock är verkstaden flyttad from imorgon till annan lokal )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ÄLSKAR hela min underbara familj och är den lyckligaste som finns just nu                               c",)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0