Drottninghögsbadet i dagarna 2 i hettan

Puh! runt 30 grader med sol, inga moln eller någon vind så det har  blivit badet nu dessa 2 dagarna för man kan inte va inne hemma hos oss i vår bastu lägenhet och bara vara ute nånstans och leka går inte då det är så sjukt varmt att man inte orkar och svetten bara rinner på oss.
 
 
 
Bilder från igår ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här kommer dagens bilder ;) Vi blev ett stort gäng  där minsann ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska jag va på 2 olika möten på Arbetsförmedlingen med Handläggare, SIUS mm så fram till kl 15 e jag där så jag hoppas dem har ac därinne då hettan vi har i sommar är ihållande och är här för att stanna annars lär jag kokas där =O
 
 
 
20 plus grader har vi nu i skrivande stund och det svalkar ytterst lite med öppnade fönster samt balkongdörrarna så jag får se när jag lyckas somna då det är för varmt för att kunna somna nu. Får se film då jag inte kan somna i värmen så får jag hoppas på att man snart  kan somna då jag behöver sömn då jag sover så dåligt i vår bastu lägenhet =/
 
 
 
So long                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0