Mina mystöser ;)

Har haft massa mys och bus hemma med töserna nu dessa dagarna ;) Har haft massor att göra medans dem varr på Dagis och när dem varit hemma har vi bara tagit det lugnt hemma och det var välbehövligt för oss alla ;)
 
 
 
Kvällsmys i soffan med musik och tecknat i mobilen som töserna gillar medans jag städade undan snabbt efter mat och bad ;) Dem satt som 2 ljus och njöt med detta ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vid fikan idag ville båda töserna sitta på golvet och fika ;) Dem satt så fnt på samma plats och var helnöjda ;)
 
 
 
 
 
 
 
Hade några Tic Tac som jag lade på denna frisbeen som töserna plockade nöjt och åt med min dator igång med massa dunka dunka musik som spelades så discotajm blev det sen för mig och töserna ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Och nu har helgen börjat med utfärder i sikte                       c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0