FRISKA!!!

Tjoho! efter 2 v med massa sjukor av alla de slag är vi nu alla friska igen ;) Wiii! ;) Celina har haft fina ögon idag så i minst 2 dagar till ska hon få medicin men hon e frisk nu men måste avsluta kuren ;)
 
 
 
Har en del planer och måsten att fixa i veckan när töserna är på Dagis då det varit sjukt i 2 veckor här så ligger jag efter med saker så det blir att fixa undan hemma när dem är på Dagis och söka jobb mm.
 
 
 
En morgon fick jag ljuvlig musik i öronen av Celina medans Melinda skulle leta upp ett tillhygge att banka på tunnan med =P
 
 
 
 
 
 
 
Vete sören om ja råkat komma emot lite inställningar på min mobil kamera för ingen bild blir bra som jag tar numera =( ÖNSKAR så att jag hade kunnat köpa mig en system kamera men det har jag långt ifrån råd med =( ÄLSKAR att ta foto och en systemkamera hade jag ÄLLSKAT att ha ;)
 
 
 
Här hade jag och töserna disco på deras rum  en kväll ;)
 
 
 
 
 
 
 
Har bara varit hemma hela helgen förutom att vi har varit iväg till affären och handlat hem förnödenheter och det har varit mysigt att bara vara och få Celina frisk igen ;) Nu jäklar så är vår isolerings tid slut ;) ÄNTLIGEN kan vi träffa vänner mm igen efter 2 veckor instängda typ =/
 
 
 
Töserna ville ha på sig älv kläder imorse och även dessa bilder blev skrot i kvalitén så ja måste kolla igenom min mobil så fort ja kan och orkar. Dem blev så fina i dessa klänningarna <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är riktigt riktigt trött nu ikväll så det ska bli så skönt att lägga sig nu och sova gott får jag hoppas utan töser som e dåliga och vaknar och hattar på natten <3
 
 
 
Now we are free                                c",)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0