Sommar regn =)

Dessa dagarna har varit regniga till och från med hårdare blåst och mycket kallare grader än dem 30 plus vi haft och det har varit skönt och innemys dagar har vi haft med nån sväng ute när solen va framme och det va runt 22 plus som på denna bilden då töserna fikar här utanför oss ;)
 
 
 
 
 
 
 
Såhär somnade Melinda häromkvällen *ler* Det gick minsann fort för max 10 min innan lade hon sig på täcket bakom soffan och virade in sig och hon tvärdäckade där <3
 
 
 
 
 
 
 
Igår regnade det halva dagen sen va det mulet med en del solchanser minsann så jag och töserna gick till våra vänner Familjen Johnsson här på området idag så alla våra ungar kunde leka av sig ett par timmar ;)
 
 
 
Tog lite få bilder hemma igår innan vi begav oss iväg på soffmys töserna ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen när Celina skulle sova middag va Melinda på bus och skratthumör och busade med min fot och skrattade så mycket att hon knappt fick luft då jag kittlade henne med foten på bröstet *ler* Lyckades knäppa denna fina bilden på henne ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då jag behövde kolla lite jobb när Celina sov så fick Melinda leka med min handdator lite ;)
 
 
 
 
 
 
 
Min outfit för dagen va detta ;) Per tyckte jag hade strutsdräkt på mig den jäveln =P Hehe =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev visst lite nattsuddande för mig idag men nu blir det sovläge                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0