Regnig helg

I fredags va jag på Melindas Förskola där Celina ska börja nu med på Melindas gamla avdelning och melinda ska flytta upp en avdelning och det gick riktigt bra dä men det va inget oväntat och vi va där i 1 h ;) På tisdag ska hon va själv i 1 h där och jag vet att det kommer att gå kanonbra ;)
 
 
 
 
 
 
 
Vid tösernas Förskola finns där ett ställe där det växer sjukt mycket Björnbär som jag hade tänkt plocka i helgen men har inte hunnit samt att regnet har bara öst ner hela dagen idag =/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen på etfermiddagen begav vi oss ut alla 4 i ca 2 h till vår favorit lekplats innan det blev halvdåligt väder ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår dvs i lördags åkte vi till mina morföräldrar då Ukki blev 80 och där blev vi ca 5 h och jag tog inte ett enda kort =O Jag pratade med alla som va där och höll töserna i schack då och då mm så jag tänkte inte alls på att ta foto =O Men många tog foto där så jag får bilder sen iaf ;)
 
 
 
Idag har det inte gjorts mycket då det regnat hela dagen så jag har städat, tvättat och fixat lite här hemma idag och töserna har hjälpt till samt att vi har kollat på lite film och haft mys mm ;)
 
 
 
Nej nu ska jag göra soldansen                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0