Mys med mina 3 töser ;)

I eftermiddags drog jag ner till Planteringens lekplats med töserna för att leka av oss lite och möta upp min syrra där ;) <3 Vädret va perfekt med lite vind och 21 plusgrader så det var så skönt där på lekplatsen och kul hade vi alla ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Innan hemgång efter lekplatsen åt töserna middag ute hos syrran på innergården och Celina va den som åt som en häst som vanligt =)
 
 
 
 
 
 
 
I förmiddags gick jag bara till affären här på vårt område för att handla lite med töserna och när vi va hemma igen skulle dem som vanligt klättra och sätta sig i denna vagnen som Förskolan har på vårt område och där satt dem i 15 min och hattade innan vi gick in för att äta middag sen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är så förälskad i just denna frisyren som jag jämt har numera att det blev 4 bilder på mig idag ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska denna mamman lyssna på Italobrothers och bara njuta                        c",)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0