Melinda 3 år ;)

Redan 3 år gammal =O Jösses som tiden bara springer iväg =O Min lilla Mellis är inte så liten längre och pratar om allt och pratar mycket och konverserar med en och är så duktig på mycket ting som man inte trodde att så små barn kunde =) Barn slutar aldrig att förvåna en med deras framsteg och ihärdighet <3
 
 
 
 
 
 
Hann inte ta mer bilder från hennes kalas igår mer än dessa få bilderna men jag vet att andra i familjen/släkten tog lite bilder så jag får sno dem sen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon fick så mycket fina saker igår ;) Tusen tack alla för dessa fina presenterna <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Skötbordet hon fick pysslade jag lite med idag så nu ser det ut såhär ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min stora fina 3 åriga Melinda                                            c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0