Malmö mys ;)

Per körde för att träffa sin 5 åriga dotter idag med Celina så jag hade bara Melinda idag och vi åkte tåg till Malmö med min syrra och hade massor med mys där ;)
 
 
 
Här sitter töserna i bilen innan vi skildes åt för dagen ;)
 
 
 
 
 
 
 
Och här sitter vi på tåget med en st glad Melinda ;) <3
 
 
 
 
 
 
 
Denna Shrek gubben tyckte Melinda va lite läskig i början men sen på vägen tillbaka skakade hon hand med honom och hon frågade även mig vart hans stol var för hon såg inte stolen så hon gick runt och kollade undertill och såg så förvånad ut lilla Mellisen ;) Jag sa att han sitter nog på luften varpå hon sa Neeeej det går ju inte så jag sa att han trollar nog så han kan sitta så och det skrek hon JAAAA till ;) <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi åt god glass och kebab på ett gatukök därnere ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vattenlek hade Melinda lite här och var i fontänerna där men tog bara foto på henne vid denna fontänen ;)
 
 
 
 
 
 
 
Denna flugan tyckte jag såg  skum ut =O Gula Flugor som se ut som en vanlig fluga?! WTF?! Har aldrig sett såna här flugor förr iaf =O Nån som vet vad det är för fluga?
 
 
 
 
 
 
 
Tusen tack för denna härliga eftermiddagen Kajsa <3
 
 
 
Väl hemma i Helsingborg gick jag och Melinda till lekplatsen vid biblioteket och dit kom Per och Celina när vi hade varit där i ca 45 min så vi va där i ca 1 h innan vi sen körde hem men jag hann knäppa några få bilder på dem där ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I förrgår kom det lite regn då och då så det blev en innedag förutom att vi va och handlade ;) Töserna skulle bestämt klättra upp hit och titta ut på regnet men dem åkte lika snabbt ner därifrån annars slutar det i blodbad =O
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då det är lill lördag idag så vill jag avsluta med dessa bilderna =) =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I´m feeling hot hot hot                        c",)

Kommentarer
Postat av: emilia

hahha becose u are hott hott hott

Svar: Tack <3
MalinOpel

2014-08-26 @ 14:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0