Plantan ;)

Hade ingenting bokat alls idag och förmiddagen blev att fixa lite här hemma sen på eftermiddagen så åkte jag och töserna till Planteringen "Plantan" ( ett område här i Helsingborg ) för att leka på den nya lekplatsen som invigdes i somras där ;) Melinda tyckte om den och väl där mötte jag upp en som heter Camilla som jag pratat med i en Mammagrupp på nätet med hennes 2 söner Theo och Casper som är snart 4 och 8 månader gamla ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tillåter vädret imorgon så ska vi dit igen och träffa dem och det verkar som att där är fler mammor med barn som vill med dit så vi får hoppas på fint väder imorgon ;) 
 
 
 
Nu blir det film för min del och koppla av i soffan                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0