Julmarknad med min moster ;)

Vid lunchtid körde jag med töserna till Höganäs för att lämna av lite kläder som töserna har haft och lite andra kläder till en butik som tar emot och säljer dem så kommer dem till användning och vi delar på inkomsten på det dem säljer och jag e nöjd så länge man får nån peng för dem då det är fina plagg och dem kan göra någon annan nöjd ;) 
 
 
 
Medans jag väntade på ägarna så skickade jag mess till min Moster som bor rakt över gatan till den butiken och kollade om hon va hemma och hon va hemma så vi körde till Görslövs Julmarknad ;) I början var det inte så kallt men jösses efter nästan 2 h där så va vi alla stelfrusna till slut så det va skönt att komma in i min bil ;) 
 
 
 
Sirpa tog denna bilden på mig och töserna när dem ville in till hästarna där som man fick rida på ;) Celina AVGUDADE hästarna ;) Melinda ville rida men när ja skulle ha upp henne i sadeln sa hon nej =O Hon som alltid ska göra allt och rida lite har hon gjort innan och älskat men man kan väl ändra sig *hihi*
 
 
 
 
 
 
 
Alla sussar förutom jag så nu ska ja se nån film och kramas med Zazzi                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0