Furulund till Daniel med barn ;)

Imorse vid 9.30 körde jag med töserna till en barnomsvän som heter Daniel som har 3 barn ;) Hemfärden blev närmare 18 tiden så det blev en heldag där och slut va vi allihopan ;) Tusen tack för en trevlig dag vännen ;) 
 
 
 
Va en runda på en lekplats när vi hämtat den yngsta från dagis och den va mysig då den va gjord i skogstema så det smällte in i skogen där ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilla Celina sov så gott när vi va ute ;) Jag och Melinda åkte linbanan som va där med 2 ggr och det gillade hon ;) 
 
 
 
 
 
 
På bild här har vi Daniel med Celina ;)
 
 
 
 
 
 
 
Och här sitter Jennifer hans äldsta barn med Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Tiden går så himla fort! Minns när Daniel va hemma hos mig när jag bodde hemma med Jennifer som ganska nyfödd ;) Man hinner inte blinka sen är barnen stora ju =O Sist jag träffade dem va för snart 3 år sen. Man vet inte ibland i vilken ände man ska börja i när man har så många vänner man vill träffa så det går tyvärr ett tag emellan =/ 
 
 
 
Tack för idag Daniel Andersson med barn                             c",)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack själv för en trevlig dag, de får vi göra om inom en snar framtid. Alltid kul å träffa barndomsvänner

Svar: Ja det får vi göra ;) Att träffa vänner från förr är riktigt kul och speciellt när vi har så kul ihop och snackar som om att vi alltid ses ;)
MalinOpel

2013-11-22 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0