Faster Ingar på snabb besök ;)

I förrgår hade jag min Faster Ingar här på en snabb visit med sin vovve Pascal en liten chihuaha ;) Melinda va på Dagis och hon stannade bara en liten stund men det va trevligt att hon fick se hur vi bor ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår va syrran här hela dagen och körde hem efter kl 00 inatt ;) Hade en riktigt trevlig dag igår med Kajsa ;) När töserna somnat såg vi 2 filmer ( skräck såklart =P ) Dark skies och Evil dead ;) Syrran e en räddhare så till filmen Dark skies satt hon fastklamrad på mig *hehe* Jag ÄLSKAR skräck och komedi ;) 
 
 
 
Idag har bara halva dagen gått och vi har haft mys och bus hemma ;) Här har vi en morgonbild på töserna med vällingflaskan i högsta hugg ;)
 
 
 
 
 
 
 
Celina tyckte nog inte att jag va riktigt vaken imorse och hon spelade för fullt på detta piano töserna fått av min vän Maria ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Helgen e här så mot nya äventyr samt 1 års kalas för Celina                          c",)

Kommentarer
Postat av: emeliie

Shit vad tiden går snabbt.
Minns ju när hon var nyfödd ju..
Men hon är så söt!

Svar: Ja tiden går så fort =O Riktig sötnöt är hon ;)
MalinOpel

2013-11-18 @ 23:10:11
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0