Farmor Sirpa igår och hemma mys idag ;)

Efter Dagis körde jag och töserna till deras Farmor och va där i några timmar och hade mys i regn vädret ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick minsann denna fina bilden igår på Sirpa, töserna och på Sirpas gubbe Erik ;)
 
 
 
 
 
 
 
Idag har det vart halv storm ute så vi blev bara hemma idag efter Dagis och hade mys ;) När töserna hade badat satte jag Celina i deras rotting stol för att torka Melinda efter badet och detta tog max 5 minuter och när jag sa till Melinda : Gå in till Tvn för Celina sitter där och tittar så sa Melinda : Celina nannar ;) Hehe det gick fort minsann men en liten stund fick hon sova då jag va iväg och handlade mm när Melinda va på Dagis och då sov hon max en kvart som middagslur.
 
 
 
 
 
 
 
Här står Melinda och studerar en st sovandes Celina ;)
 
 
 
 
 
 
 
Nu välkomnar vi helgen                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0