Bara vara och städa =P

Dessa 3 dagar har jag städat undan lite här och var och försökt röja på synliga ställen där vi vistas ;) Har dock sovrummet att ta tag i med massa kläder här och var samt den stora ( lilla ) walking closet garderoben *uff* Blir aldrig klar med att få ordning hur jag än gör =O 
 
 
 
Vädret har varit smått kallt och regn då och då och vi har hållt oss hemma och bara varit ;) Idag hade dem på Melindas Dagis "Bondgårdsfest" då dem pratat om alla djur på bondgården nu ett tag så då fick barnen klä ut sig om dem ville och min vän Maria lånade ut en pumpa dräkt till mig som Melinda hade på sig idag och hon blev så söt i den <3
 
 
 
 
 
 
 
Vädret va blåsigt och kallt idag och regnet hängde i luften men efter Dagis kände jag för att komma ut med töserna så ja åkte till min vän Jasmine och deras son Alex som blir 2 nu i december och va ute på en lekplats med dem i 1½ timme ca och jisses så stelfrusna händer och fötter jag fick =O Brrrr! Men barnen hade kul ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Blev ett varmt bad för mig och töserna sen när vi ätit middagen som Per fixade så man tinade upp ;) Inför helgen har jag inga planer alls med töserna och Per ska jobba hela helgen så vi får se vad som sker =) 
 
 
 
Jag och Per firade 3 år ihop igår ;) Tiden bara flyger förbi! Celina blir 1 år nästa helg och hon har varit duktig idag med att gå 2-4 meter då och då här hemma ;) Melinda e så söt och härmar Celina när hon går och hon går som en gamling *hihi* Celina går ju så för att finna balansen men när Melinda går framåtlutad så mkt ser det så roligt ut *hihi* Dem är för goa mina 2 döttrar ;) Vissa dagar är Melinda inte snäll mot Celina och vissa dagar är dem bästisar ;) Ska bli kul att se om Celina ger igen när hon blir äldre. Melinda är Huligana nummer 1 men Celina är mycket lugnare på alla sätt och vis. Redan när Melinda började krypa vid 7 månaders ålder blev hon en Huligana och celina har hållt sig inom ramarna så jag hoppas att vi har en av varje så inte Melinda smittar av sig på Celina med Huligana fasonerna =P
 
 
 
Hepp hepp                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0