Mina döttrars stolar ;)

2 fina rosa stolar fick töserna idag av sin Farmor ;) Tack Sirpa ;) Melinda har suttit mkt på dem nu här hemma ikväll på balkongen ;) Dem e så söta dessa små stolarna ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi va på Jysk idag med barnens Farmor då hon behövde handla lite och hon ville köpa dessa stolar till barnen ;) Vi köpte en Mimmi handduk till Melinda då hon älskar just Mimmi ;) 
 
 
 
 
 
 
Hos deras Farmor finns denna roliga gungan ett stenkast ifrån där hon bor och den gungade töserna länge i idag  och njöt båda två ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En fundersam Melinda på Farmors balkong där hon tittar på en blomma ;) 
 
 
 
 
 
 
Väl hemma nu ikväll rök Celina på Melindas fina ballong som vanligt och jollrade en massa och skrattade ;) Hon blir helt galen med denna ballongen *Hihi* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vädret idag har varit kanonfint med lagom vår värme och nu ikväll va d så varmt och skönt på balkongen så där har jag suttit och druckit te ;) Nu sussar båda töserna och jag ska snart hoppa i loppelådan då jag sover så dåligt numera så ja e så trött nu =O 
 
 
 
Auf wiedersehn                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0