Mina älskade mys sessor ;)

Mulet väder idag med och smått regn och blåsigt så vi har varit inne hela förmiddagen och vi hoppas på bättre väder i eftermiddag ;) 
 
 
 
Har haft massa mys och bus med töserna idag och kanan har gått varm i deras rum och Celina har haft snurra runt gympa och försöker sträcka sig långt för att nå till saker och ting ;) 
 
 
 
Här frågade jag Melinda om Celina hade några tänder så då tog hon ett finger i Celinas mun och kände ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här har vi en glad sprallig Celina i soffan ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi en förvånad Melinda när jag pratade med henne om ngt så stod hon och viftade med en leksak och lyssnade med stora ögon *hihi*
 
 
 
 
 
 
Celina kan själv hålla flaskan hon med minsann ;)
 
 
 
 
 
 
kl 05.20 studsade Melinda upp och Celina vaknade då med =O Vart tog mina töser vägen som sover till kl 7 minst? =O E sjukt trött då det är nya rutiner för dem att gå upp så tidigt och dem somnade sent igår så ja e långt ifrån pigg =O Töserna har somnat nu för att sova middag och det ska jag med göra ;) 
 
 
 
Siesta                                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0