Mina älskade Huliganas ;)

Verkar som att d ligger i generna hos töserna att snutta med napphållaren ;) E sååååå sött att Celina med gör så ;) 
 
 
 
 
 
 
Celina gömde sig när hon sov innan idag så jag hittade henne knappt i mitt knä *hihi*
 
 
 
 
 
 
Melinda blev så söt i en Ice Age keps som ja sparat från när jag jobbade på Hemglass ;) I bakgrunden ser ni Celina ;)
 
 
 
 
 
 
Och busisen Celina med den nya bollen leker för fullt här ;)
 
 
 
 
 
 
Har haft det så mysigt ikväll med töserna på vars ett håll ;) Jag har haft massa mys med Melinda och Per har sovit med Celina ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har bara regnat hela dagen idag och varit mulet så det har blivit en innedag idag med massa mys då töserna varit ur gängorna. Nu får vi hoppas att solen kommer snart så man kan va ute och njuta ;) 
 
 
 
Bam bam bam bam ( Malin gör soldansen )                    c",) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0