Syskonträff i Munka ;)

Å så kul vi hade igår i Munka ;) Vädret va till och från men vi hade tur vid frillningen och vi och barnen sprang både ut och in ;) Blir hel när jag är med mina syskon och deras respektive ;) Älskar mina 5 små syskon och japp vi är 6 helsyskon med föräldrar som är gifta än och älskar varandra än samt oss barn och deras barnbarn ;) 
 
 
 
Blev grillade hamburgare igår och glasstårta till efterrätt ;) Kajsa fyllde år igår och jag fyller år den 11 Juni så dem valde att sjunga för oss igår och d kom som en överraskning och d va så trevligt ;) 
 
 
 
Här på bild ser vi min smått bakis syster med hennes sambo Johan ;)
 
 
 
 
 
 
Sen har vi min äldsta bror Roger på bild här ;) 
 
 
 
 
 
 
Rogers fru Lina med deras minsta barn Milo ;)
 
 
 
 
 
 
Liam Linas äldsta barn men han är lika mkt Rogers då han funnits i nästan hela hans liv <3
 
 
 
 
 
 
Min bror Tobias med sin tjej Vanja och Lova hamnade  i mitten ;)
 
 
 
 
 
 
Linus har vi här på bild ;) Hans tjej Pauline lyckades ja inte få nån bra bild på =O 
 
 
 
 
 
 
Och sist men inte minst min yngsta bror Jesper ;) 
 
 
 
 
 
 
Lite andra festlighetsbilder från igår kommer nu här ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tror ni kan skymta Pauline i blont hår med uppsatt hår på denna bilden ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här ser vi 2 st utslagna hjältar som haft en kanon dag med sina kusiner mfl ;) Kl 23 däckade Melinda och Celina kl 22 ca ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kl 01 va vi hemma i sängarna och vi alla somnade direkt =O Melinda tyckte vi skulle upp kl 6 men jag låg kvar så Per fick göra välling till henne sen ville hon ligga bredvid mig så vi somnade igen och gick sen upp kl 8 vilket e mer lagom ;) Har sussat tidig middag med töserna från kl 11-12.30 ca med Celina och Melinda sover än men det är inte så konstigt när det blev en lång kväll igår med en massa kul ;) 
 
 
 
Dessa fina bilder tog jag på Melinda och Lova igår hos Melindas morföräldrar och då Lovas farföräldrar dvs mina föräldrar och dem blev så himla fina dessa två bilderna ;) Såna bilder tar en tillbaka till när man själv va liten och när ens föräldrar knäppte den där kanonbra bilden på mig och en kusin eller en kompis ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär vackert väder hade vi för det mesta igår =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa 2 bilderna blev med bra på töserna ;) Dem tryckte ihop sig så sött på samma stol *hihi*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och en fin bild på Lova med Celina den minsta kusinen ;) 
 
 
 
 
 
 
Tusen tusen tack för en helt underbar kväll med er alla syskon och respektive ;) Denna kväll kommer jag alltid minnas varmt i mitt hjärta ;) Pictionary spelade vi med i 2 omgångar och självklart så vann vi kvinnor båda omgångarna ;) 
 
 
 
I love my big family                              c",)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0