Regnmys väder med Mimi och Emilia <3

Halva dagen idag har jag och töserna varit med min underbara vän Mimi och med hennes tös Emilia ;) Har haft en helt underbar dag där vi först va hos Mimis Farmor i Jonstorp ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni som känner mig vet att jag inte är förtjust i rött och röda kläder men här har jag minsann röda plagg på töserna idag ;) Sötnosarna <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det har minsann regnat och regnat hela dagen och det har även regnat så pass mkt att vi knappt såg vägen ett tag när vi körde =O Hoppas vi får bättre väder imorgon ;) 
 
 
 
Efter regn kommer solsken                         c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0