Regn och blåst = Innemys ;)

Monsunregn med blåst blåste över oss igår och idag har det med regnat till och från =O Fick trevligt förmiddagsbesök av min fina vän Mimi och hennes dotter Emilia till kaffet idag ;) Både Melinda och Celina älskar när dem ses <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda har alltid bus för sig och här hade hon lyckats trycka ner sig i gåstolen PÅ Celina =O Haha ;) Celina bara skrattade och tyckte det va kul =P Huliganas deluxe är dem båda två tydligen ;) D va minsann precis jag fick loss Melinda från stolen för hon satt benhårt fast och än en gång Celina bara skrattade åt oss ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Har man ingen stor yta hemma så blir det ofta såna här krascher och Melinda blir så stött när Celina ska efter henne och kör på henne *hihi* 
 
 
 
 
 
 
 
Mina töser sussar middag och jag försöker hitta Melindas nattnapp ( glow in the dark napp som hon ÄLSKAR ) men den e fanimej borta! =O Har vänt upp och ner på lägenheten men den finns icke och jag vet vart hon varit med den och den finns INTE utanför denna lägenheten =O Hon e makalös på att tappa bort napparna hemma =O Hoppas ja hittar den innan kvällen kommer annars blir det ett nedrans liv på henne för hon VÄGRAR att ha nån annan napp på natten =O Puh! 
 
 
 
Och regnet d bara öser ner som en normal svensk sommar                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0