Mina söta tvillingar ;)

E så sött att klä dem i samma slags outfit och jag som alltid sagt att får jag två av samma kön ska jag ALDRIG klä dem likadant =P Ops =O Dem har dock få plagg i likadant ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina ser helt förskräckt ut här när hon ser traktorn *hihi*
 
 
 
 
 
 
 
Melinda ville inte va med på foto först så första bilden blev såhär *haha*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och lite syskon kärlek emellanåt såklart ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda fick inte mata Celina så jag sa att hon kunde mata sin docka istället vilket hon gjorde ;) Hon e så hårdhänt och tar ut flaskan hela tiden så Celina får ingen mat när hon ska mata ju =O 
 
 
 
 
 
 
 
Vädret idag e så trist idag med =( Mulet och blåser i massor och lite regn då och då =( Vart tog sommar värmen vägen? Ska vi ha Svensk sommar hela sommaren? =( Ja behöver denna värme och sol för att klara vinterhalvåret någorlunda utan depressioner. E smått deprimerad redan då vi inte har ngt bra väder =( 
 
 
 
Jag tog chansen och sussade middag med töserna idag och dem somnade fort bredvid mig och vi sov i 1½ timme och d va skönt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tur jag har mina 2 solsken här iaf                                     c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0