Mina fina döttrar ;)

Dagen började med underbart väder redan då minsann och det har varit riktigt skönt ute idag ;) Här har vi 2 st morgonbilder på mina döttrar ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina får nog ingen mat här hemma då hon jämt ska suga på bordet =O Hihi ;) Hon e dessutom ÖVERLYCKLIG då hon nu kan ta sig runt vart hon vill med gåstolen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna bild tog jag när jag skulle gå till dagis och hämta Melinda ;) Celina vet sitt bästa att hålla sig hårt fast när hennes rally mamma är i farten med vagnen *hihi*
 
 
 
 
 
 
Då jag är riktigt enormt förkyld och har lite feber så orkade jag bara va ute i 2 timmar med töserna efter ja hämtat Melinda på Dagis men det är bättre än inget men jag är riktigt slutkördnu =O D tar på krafterna att ha hand om två töser när man e ganska sjuker =O Här sitter Melinda och är fundersam på vad hon ska göra i sandlådan *ler*
 
 
 
 
 
 
Och här gungar hon på sitt eget sätt med denna gungan =O Hennes fantasi kan man inte klaga på ;)
 
 
 
 
 
 
Fick dessa 3 söta bilderna på Celina idag när hon och jag låg på en filt på gräsmattan medans Melinda grävde ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas verkligen att min dumma feber och förkylning släpper snart för jag e så slut i kropp och knopp och ja gör allt för att klara av båda töserna med allt dem vill göra med mig iaf ;) Hoppas man kan hitta lite vänner i dagarna som kan avlasta mig och att dem kan få leka med andra barn eller ngt ;) Önskar så mkt att jag och töserna hade en trädgård med massa leksaker samt en pool och hus ;) Då hade jag mått bra till över 100 % kan jag lova med egen tomt och frihet att bara va ute med barnen och slippa hatta med saker och barn när man inte har tillgång till egen trädgård. Hoppas vi kan hitta en mark lgh snart så vi kan må bra ;) Mår så dåligt i en instängd lgh utan tomt och att den är så sjukt varm på sommaren gör inte saken bättre =( Är på sommaren jag lever och just nu mår jag inget bra pga detta bla =( 
 
 
 
Dont worry be happy                             c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0