Midsommar 2013 ;)

Den firade vi i Munka hos mina päron ;) Min Ukki & Mummo kom med dit samt min Farmor och min bror Roger med Lova och Milo så det blev full rulle där med god mat och efterrätt ;) 
 
 
 
Har haft en helt underbar dag idag och jag tackar alla inblandade för denna fina dagen ;) 
 
 
 
Min bror Linus körde iväg och campade igår med sin flickvän Pauline och några vänner i Mellbystrand ;) Dem kom förbi oss och visade upp ekipaget innan dem körde dit ;) Linus har lånat mina 17" fälgar till sin Opel Omega och det blev snyggt minsann ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna talar för sig själva om hur kul vi haft idag ;) 
 
 
 
Här kör Melinda lilla Celina i el traktorn ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här kör Lova Melinda ;) Sen längre ner kör Lova med Melinda och Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Varföör ha 2 traktorer när man kan köra 2 på e1? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Midsommar färgs blommor ;)
 
 
 
 
 
 
 
Min fina Farmor Göta ;)
 
 
 
 
 
 
 
Min fina Mamma ;)
 
 
 
 
 
 
 
Min fina Mummo med Celina ;)
 
 
 
 
 
 
 
Min fina Ukki med Milo ;)
 
 
 
 
 
 
 
Kusinerna Milo och Celina lär känna varandra ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda och Lova hjälper till att vattna mormors/farmors blommor ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Put your as in the air put your as up in the air ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda och Lova badade en hel del med under dagen och dem hade riktigt kul ihopa i badet och utanför badet och det är så kul att se att kusinena har så kul ihopa ;) Dock lägger jag inte ut dem bad bilderna här men dem finns att se hemma hos mig ;) 
 
 
 
Här har vi alla som intog maten idag på Midsommar ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glad Midsommar på er alla                                c",)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0