Melinda 22 månader idag ;)

Melinda närmar sig 2 års dagen nu ju =O Och trotsra i massor gör hon med så hon är inte lätt att ha och göra med kan jag säga =O Hon e Huligana sen innan och nu undrar jag vart min snälla lilla dotter tagit vägen? Puh! 
 
 
 
Här ligger hon och myser i sin stol med massa mjukdjur ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Lyckades få en bild på Celina när hon lyckats somna såhär *hihi* Ser väldigt bekvämt ut eller inte =P 
 
 
 
 
 
 
 
Har varit supertrött till max idag då töserna va väldigt gnälliga hela natten och min rygg spökar så jag har inte gjort någonting alls idag utan bara varit inne med töserna och d va sån tur att det regnade idag med så jag har inte så dåligt samvete iaf. 
 
 
 
Ska försöka natta Melinda igen då hon kom upp nu                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0