Du gamla du fria ;)

Kl 9 imorse gick jag ut med töserna och va ute i nästan 3 h innan vi gick in för att få mat och besök av Jenny en tjejkompis till mig samt hennes sambo Marcus ;) Dem kom med en matstol till Melinda och d va minsann en Kullastol som ja köpt och dem hämtade den åt mig ;) Tusen tusen tack min älskade vän <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hon har en systemkamera så det blev några paparazzi bilder på töserna men mest Celina då Melinda Huliganade runt som vanligt *hihi* Här e några bilder från idag som Jenny tog ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen nu i eftermiddags till tidig kväll åkte vi till Mimi med familj och grillade gott med dem hemma vid dem där dem bor och hade det supermysigt ute i det riktigt varma sköna vädret ;) Tack för en underbar dag mina vänner ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Avslutar dagens inlägg med denna bilden "happy ashtray" som sitter här utanför dörren där vi bor ;) 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni haft en bra Nationaldag ni med                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0