Celina 7 månader <3

7 månader är Celina idag ;) E inte klokt så fort tiden går =O Va på BVC kontroll idag och hon väger nu 7900 gram och va 67,5 cm lång ;) Melinda vägde 9000 gram på sin 7 månaders koll och va 70 cm lång så det är stor skillnad på mina töser ;) 
 
 
 
På väg till BVC ;) 
 
 
 
 
 
 
 
D va nog jobbigt på BVC för töserna somnade på vägen hem ;) 
 
 
 
 
 
 
 
I förmiddags såg det ut såhär hos oss *hihi* Melinda satte sig på Celinas rumpa och Celina bara skrattade ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Efter BVC blev vi kvar ute i det fina vädret och njöt vid ankorna och på lekplatsen ;) Barnens Farmor kom sen till oss då Per hämtade henne så vi grillade korv och hade mys här ute ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har varit riktigt varmt och fint väder idag och det är fortfarande kanon väder ute så barnen fick plaska lite på balkongen i lite svalt vatten och dem njöt båda två ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick hem en ny klänning som jag vann på Tradera till Melinda idag och hon blev såååå söt i detta setet <3 Jag vann detta med 36 kr samt frakt på 24 kr så det va inte dyrt ;) Har köpt en Mimmi klänning till henne med som kommer i veckan och den vann jag för 23 kr samt frakt på 12 kr också helt ny ;) ÄLSKAR att fynda på Tradera ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Barnens Farmor ska sova här inatt så vi sitter och har mys nu i soffan med henne och barnen e smått trötta så dem lär nog däcka ganska tidigt så det hoppas vi på så jag kan få koppla av lite innan jag ska nanna ;) 
 
 
 
Grattis Celina på din 7 månaders dag                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0