Be gone cold!

Min dumma dumma förkylning har gjort så att jag inte orkat ta mig ut med töserna alls idag =( Sovit så dåligt sen ja blev sjuk så ja e så slut och idag har vi bara haft innemys och bus ;) 
 
 
 
Första bilden har vi Celina bus ;) 
 
 
 
 
 
 
Lyckades tajma in middagsluren så båda sussade samtidigt så jag fick med sova i knappt en timme iaf och d e bättre än inget ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I barnens rum har vi ju en vakt tiger som vaktar töserna så fint ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vet inte om kepsen e för stor eller om Celina e för liten *hihi* Är minsann en Hemglass keps med Ice age 2 tryck på ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda va så koncentrerad ett bra tag och fick minsann i alla 6 klossarna rätt ganska fort i bilen ;) 
 
 
 
 
 
 
Och nu som eftermiddagsfika blev det kräm till Melinda smat majskrokar till Celina men självklart skulle Melinda med ha dessa smaklösa krokarna och doppa i sin kräm *hehe* Söta Celina skulle minsann ta krokar själv och självklart tog hon en i varje hand *ler* Hon lär sig fort av syrran sin ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snart vankas det bad i badkaret för mig och töserna                     c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0