11 år sen bilolyckan...

Tiden går så sjukt fort och ja vet ja säger d ofta! Idag är det hela 11 år sen bilolyckan skedde som jag va med i. Min killkompis Richard Sorsa dog direkt och ja hade änglavakt. Du är saknad Richard och jag hoppas du stiftar möget i himlen tills vi ses igen <3 
 
 
 
Har en hel stor mapp om bilolyckan med bilder mm hemma som jag ofta tittar i och här är en bild på tidningsurklipp ja sparat och plastat in. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag och töserna körde till deras Farmor Sirpa idag och har haft massa mys med henne i många timmar ;) Här kommer lite bilder på mina fina döttrar och på deras underbara Farmor <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har haft en helt underbar dag idag med deras Farmor                             c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0