Tandläkarbesök =O

Visste att tanden bredvid visdomstanden som jag drog ut förra året va dålig och hade hål så den ska fixas på måndag =O Annars hade jag kanon bra tänder minsann ;) Wii! Syrran va med mig dit så tog hon hand om töserna så länge sen gick vi en tur i Landskrona och sade hej till Katja när hon jobbade och vi gick i några affärer och Melinda fick äta korv som hon smaskade så gott på ;) Köpte denna tröjan till Melinda samt en mascara till mig ;) 
 
 
 
 
 
 
Blir en fattig månad även denna pga tandläkaren samt att jag ska köpa ut min hormonspiral =O Ska på 2 kalas med nu denna månaden som kommer så d blir tajt tajt =O 
 
 
 
Fick äntligen koderna till bilderna som togs till HD idag ;) Här kommer bilderna med deras reklam på ;) Ska beställa lite kort sen därifrån ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina 2 älskade döttrar blev så fina på bilderna                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0