Mjukisdressarna på ;)

Söndag igår och d va massa mys för hela slanten då jag hade en sprängande huvudvärk hela dagen =/ Systrarna fick ha sina mysdressar på sig ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick några få bilder på Celina med där hon ler lite ;) Hon e svår att fånga på bild när hon ler för hon blir stum när hon ser kameran =O Melinda skrattade massor när hon såg kameran så där skiljer dem sig en del ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina e med duktig på att ligga på mage och gunga och snurra runt ;) Hoon vill så gärna komma framåt och va med syrran ju ;) Filmade när hon låg på  magen här men jag har inte blivit klok på hur man lägger upp filmer här än =( E inte teknisk nånstans ang datorer mm =O 
 
 
 
 
 
 
Melinda sussar middag nu och Celina har minsann med somnat =) Dem har dumma förkylningar båda två så dem e ganska gnälliga nu båda två till och från =( Stackarna som e förkylda =( Jag har märkligt nog inte varit sjuk eller blivit förkyld men tids nog blir väl jag döds dålig säkerligen =O 
 
 
 
Nu blir d vila för mig med och samla energi på ngt sätt                               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0