Klippning och inhandling ;)

Idag har Per haft sin lediga klämdag så det blev att åka iväg och få Melinda klippt samt klippa topparna på mitt hår så nu e vi fina alla töserna ;) Celina har så kort och fint hår så hon behöver inte klippas än så länge ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då jag saknar ett par vinterkängor blev det fyndat dessa för 398 kr idag ;) Såg dock nyheterna nu ikväll och det ska vara 5-7 plus här men förr eller senare kommer den där envetna kylan =P
 
 
 
 
 
 
 
Celina fick även en ny bilstol idag BRITAX Hi Way så NU slipper hon sitta och trängas i babyskyddet =) Nästa köp blir när Melinda behöver nästa bilstol ;)
 
 
 
 
 
 
Blev en massa gjort på 3 h samt att äta med så man är smått slut nu =P Nu ska jag bara dammsuga min bil ordentligt så fort jag kan så vi kan få in Celinas nya stol samt ett sätesöverdrag i baksätet ;) 
 
 
 
Nu ska jag bara slötitta på tv och koppla av                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0