Första snön ;)

Dock har jag bara varit inne idag med töserna då det blåst på idag med och Sven kom med lite snö så nu är här lite vitt ute på marken så vi får hoppas på stormfritt imorgon och ge oss ut ;) Dagens middag blev indonesisk kyckling gratäng och den är riktigt god ;) Namnam tyckte töserna med ;) Har bara haft mys och bus hemma idag och här sitter töserna och lyssnar på musik på min hand dator och koncentrerar sig och tittar ;)
 
 
 
 
 
 
 
Har lyckats hinna med att städa och röja lite medans töserna sov så nu har jag en liten ljushörna uppe på den höga gamla päronskåpet som är från början av 1900 talet ;)
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag slänga igång en film och bara vara                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0