Blåst blåst blåst =O

Har haft en del blåst och små stormar för 2 veckor sen ca så vi har bara varit inne och hemma =O Min älskade dator blev klar igår så nu har jag lite att blogga om och bilder att lägga upp ;) 
 
 
 
Lite innemysbilder för ca 2 veckor sen ;)
 
 
 
 
 
 
 
Snyggaste däckningen hittills av Celina =P Hihi ;)
 
 
 
 
 
 
 
En st väldigt trött Melinda =P
 
 
 
 
 
 
 
Soffhäng innan sängen ;)
 
 
 
 
 
 
 
Och här myser dem med sina nallar som även har blöja och kläder på sig ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta va bra sagt av skådisen minsann ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Melindas pedagoger fick detta arrangemanget som jag gjorde till dem som tack för denna terminen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här har vi en julklapp från Melinda som hon gjort på Dagis till oss ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Den 19 December åkte jag och töserna till min vän Lena med familj för att ha lite Julfika och ha mysigt ;) Det blev god fika och en massa bus och snack ;) Tack än en gång gumman för senast <3 Här på bilden har dem lite sångstund ;)
 
 
 
 
 
 
 
Är sällan jag tar bilder på Zazzi men här har vi några st som jag tog för 1 vecka sen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bänken som Zazzi ligger på köpte mina föräldrar när mina yngsta brödrar va väldigt små så den har ca 20 år på nacken ;) Söt liten barnbänk som är stabil OCH med ett tungt lock utan fjädring MEN än så länge har ingen av töserna fått den på fingrarna och klämt sig =O
 
 
 
Den 21 December fick jag och töserna äntligen träffa tillskottet i familjen Johnsson ;) Lille söta Benjamin ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Töserna va helt slut efter dem timmarna där hos familjen Jognsson så dem däckade i vagnen på väg hem ;) Vi bor på samma område så dem däckade fort =P
 
 
 
 
 
 
Den 22 December på kvällen slog jag in tösernas julklappar och detta blev resultatet ;) 
 
 
 
 
 
 
 
God fortsättning på er alla                              c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0