Tankarna bara flyger runt...

Har inte haft en bra dag alls idag och inte Melinda heller då hon varit gnällig hela dagen och jag vet inte varför =( Hon har ingen feber men hon har som sagt lite hosta och d får hon medicin för. Hon e kanske inne i nån period av ngt slag. Hoppas det ger med sig snart ;) 
 
 
 
Försöker få allt att fungera här hemma och att va lycklig men jag är inte lycklig fullt ut och varför tänker jag inte gå in på här alls. Tankarna bara flyger runt och ja får bara motgång efter motgång känner jag trots att jag gör allt jag kan för att allt ska fungera och vill bara allt och alla väl. Vad har jag gjort för att förtjäna dessa motgångar jämt? =( Mig veterligen så är jag ingen elak människa alls...... 
 
 
 
Riktigt bra vänner har man få av och jag är riktigt glad över att ha Lena i mitt liv som stöttar mig på alla sätt och vis och hon har samma värderingar som mig om saker och ting och förstår mig. Jag tackar dig än en gång för att du finns i mitt liv Lena <3 
 
 
 
Melinda har varit hemma från dagis då hon varit ur gängorna så vi har bara varit inne idag och mått skit båda två så det är så skönt att det är kväll nu så vi kan gå och lägga oss och hoppas på att nästa dag är snällare mot oss. 
 
 
 
Melinda busade runt med sin stora nalle idag i soffan ;) Kom gåendes med den och pustade för den e smått krånglig att bära för en sån liten dam så det såg så sött ut ;) 
 
 
 
 
 
 
Goodnight cruel world                             c",)

Kommentarer
Postat av: Lina

Malin Malin....=(
Många av dina tankar är nog din graviditet och dina hormoner som spökar, tror du inte det???
Du vet var jag finns om du vill prata med någon och jag/vi hjälper dig vad vi kan....hoppas vi du vet.
Och man ska inte leva med vad eller hur som helst, dina barn vill ha en lycklig mamma.
Ta hand om dig <3
Styrkekramar i massor!!!

Svar: Ärligt talat så är det inte bara graviditetshormonerna som spökar tyvärr =( Ska ta en dag i taget och se vart jag hamnar med mina barn. Allt för mina barn ;) Mår ja skit mår dem skit så jag måste tänka på mig och mina barn. Tack för att ni bryr er gumman <3 Kramar
MalinOpel

2012-09-06 @ 20:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0