Syskonträff med mina 5 helsyskon ;)

Igår kväll hade vi syskon träff i Munka hos min äldsta lillebror med familj ;) Vi är 6 helsyskon ;) Jag är äldst sen kommer syrran 1 år efter mig sen har vi 4 småbrödrar så vi e många och vi har god kontakt allihopa och fungerar bra ihop ;) 
 
 
 
Blev potatisgratäng med grillad kycklingfile och fläskytterfile och efterrätten blev god citronmarängpaj ;) Blev massa god mat med tillbehör och underbart härligt sällskap ;) Tack Roger & Lina med familj för att ni fick in oss alla syskon hos er med respektive ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lekte en rita och gissa lek och d va riktigt kul ;) E minsann inte många syskon som kan umgås så som vi och ha det så trevligt ihopa ;) Älskar mina syskon och mina föräldrar och jag skulle inte levt idag utan dem då dem alltid funnits vid min sida genom alla tuffa perioder och genom alla lyckliga perioder ;) Ser fram emot en ny träff snart igen ;) Dock blir d kalkonmiddag snart för alla oss hos våra föräldrar och om exakt 2 månader idag har jag beräknad förlossning med Knoddas ;) 
 
 
 
Carpe Diem                           c",)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0