Melindas dagisbok klar ;)

Idag har jag pysslat ihop Melindas fotobok som hon ska ha på dagis och det här blev resultatet ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tyckte den blev ganska fin ;) Hoppas den blir användbar på dagis ;) Hon gillar att titta i den redan nu så vi får hoppas att den ger henne trygghet och glädje på dagis ;) 
 
 
 
Jag va iväg själv i förmiddags i 3 h ca och när jag kom hem så såg jag att Melinda hade tagit sönder denna stolen... Den varade ju länge! Per va helt förvånad när jag sa det och hade varken hört eller sett att den va sönder ens.... Jag har koll när jag e hemma med henne iaf så ja vete sören vad han sysslat med och d såg ut som kriget här med efter bara 3 h på ställen där hon inte får va så jag undrar va han sysslat med när hon röjt. 
 
 
 
 
 
 
Tyckte att jag förtjänade ngt jag ville ha då jag är duktig och sköter allt och lite till och får det att fungera med saker och ting i hemmet och med Melinda så jag har nu en Samsung Galaxy S3 ;) Min S2 fick åka in på verkstan idag då den hade totalt damp så jag har snart 2 bra telefoner ;) Jag lägger aldrig ngt på mig själv och jag älskar dagens mobiler så jag förtjänar att ha dessa 2 fina mobiler ;) Behöver piggas upp och detta piggade upp mig en del ;) Tack Katja ;) 
 
 
 
Jag är så lycklig över att jag har Melinda och Zazzi i mitt liv och snart Knoddas ;) Mina barn är mitt liv och mitt allt och jag kommer aldrig att lämna er eller låta er fara illa på ngt sätt och jag ska alltid se till så att vi har det bra ;) Utan Melinda och Zazzi ( och Knoddas ) är jag ingenting värt. Ni är mitt allt, mitt liv och min luft. Älskar er otroligt mkt mina underbara barn ;) 
 
 
 
Här sitter Melinda och sjunger med i ett barnprogram och klappar med händerna på benen och är helt inne i programmet ;) Hon e riktigt koncentrerad här *hihi* 
 
 
 
 
 
 
Barn är livet och kära vänner                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0