Glukosbelastning gjord =)

Gjorde glukosbelastning igår och jag hade kanonbra värden och allt va jättebra förutom att jag hade ett HB på 97 =O Får man tugga järntabletter och jag har varit trött sista tiden men trodde jag sov för lite då jag sover så dåligt samt att Melinda har haft en jävla hosta på natten nu i snart 1 vecka att hon spytt galla och magsyra den lilla stackaren =(
 
 
 
Va hos läkaren idag med Melinda och vi fick utskrivet hostmedicin så jag hoppas hon kan sova inatt utan att hosta ihjäl sig halva natten vilket hon gjort annars =( Det är bara en ret/slem hosta så det smittar inte alls så imorn blir d dagis ;) Hon fick hoppa dagis idag då det va en tid mitt i dagis vi fick typ och det tog en nedrans tid där med prover mm =P Så nu hoppas vi att hon blir kry fort ;) 
 
 
 
Här har vi en lycklig Melinda i gungan igår ;) 
 
 
 
 
 
 
Jag och melinda har bara varit hemma idag med och haft mys och försökt vila och sova så mkt vi kan ;) Jag e så himla trött och orkeslös  så d e skönt att hon har sussat 3 ggr idag ;) Hon e ju så trött pga hon inte sover hela nätter pga hostan. 
 
 
 
Va rädd om hostan                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0